Kā tur īsti bija ar tām garantijām ? Man te mobilka tika remontēta 2 reizs pāris mēnešu laikā, telefonam 1x jau mainīta karte . Tagad atkal nogļukoja, paziņojums : " Ierobežots pakalpojums " , iebāzām to karti citā - kyrdyk, karte beigta , tātad, atkal gemorojs ar pāradresāciju ( maksas pakalpojums ) , vēl viena karte ( arī, protams ), plus tā idiotiskā skraidīšana . Un, protams, pats aparāts jānodod garantijas remontā . Vienā vārdā sakot, es to štruntu nevēlos vairs redzēt . Kad ražotāja pārstāvjiem tas štrunts jāsamaina pret jaunu, pēc 2. vai pēc 3. ( ceturtajā ) labošanas reizes ??? Un vai tā maiņa var notikt tikai šī modeļa ietvaros ?
Lūdzu padalīties pieredzē, interesē tāda vai citāda pasākuma algoritms . :) Negribas tā uzreiz iet pa " parādes durvīm " iekšā . Paldies !

regjis      ...Palasi garantijas saistības....reāli līdz trešajam remontam....Tad jāmaina. 2009-10-16

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu