Kādu elektrisko skrejriteni izvēlēties?
Man līdz darbam ir nepilni 2 km no mājām. Ar mašīnu braukt - tik lieki aķīti sēdināt. Tāpēc izdomāju, ka varētu braukt ar elektrisko skrejriteni, varētu mēģināt arī ziemā, kad nav pārāk daudz sniega. Es tagad netā skatos tādu Manta MES605. Vai tas nav tas pats, ko Bolt tagad uz ielām piedāvā nomā?Ja jums būtu jāpērk, tad kādu elektriskā skrejriteņa modeli jūs izvēlētos? Kāda ir atšķirība starp lētajiem (100+ - kaut vai tā manti Manta) un dārgajiem (400+)?
janisb 1 3 4km dienā nobrauks pat lētākais ķīniešu su**, bet labāk iztērēt 25min ejot kājām, pēcāk mazāk zālēm vajadzēs tērēt :D
Chris1986 1 Paldies visiem, kas izrāda rūpes par sveša cilvēka veselību un mazkustību, bet, vai tomēr nevarētu ar kaut vienu komentāru uzrakstīt arī par tēmu?
av2
4
5
2 km ? Ar kaajaam buus 30 min, kur probleema?.
Un, ja kas , nekas neizskataas debiilaak, kaa pieaudzis civeeks uz taa ritennsstoka, deella.
Vaukskis
3
Nezinu, kā tagad, bet agrāk BOLT piedāvaja saviem klientiem elektriskos skrejriteņus Segway Ninebot ES4.
Es pirktu dārgu elektrisko skrejriteni, jo, pārvietojoties ar to, būtu atkarīga veselība un varbūt pat dzīvība. Izvēlētos ar pēc iespējas lielākiem riteņiem, lai būtu ērtāk pārvietoties pa nelīdzenu asfaltu, trotuāru flīzītēm, varbūt varētu pārvarēt kādus šķēršļus, kas lētakiem modeļiem padodas grūtāk vai pat nav iespējams; tādu, kuram ērts ekrāns, lai varētu redzēt nobraukto attālumu, akumulatora lādiņu un ērtību. Gribētu sev stāvdrāzi, kurš var nobraukt ar vienu akumulatora uzlādi pēc iespējas lielāku attālumu, bet ne ar ātrumu lielāku par ES atļautajiem 25 km/h, lai nav jākārto vadītāja tiesības. Forša lieta būtu tā salokāmība, lai varētu ērti paņemt līdzi papilnā sabiedriskajā transporta līdzeklī, lai, piemēram, turpinātu ceļu vēlāk.
Neesmu īpaši iedziļinājies, taču mana izvēle sliektos par labu vai nu XIAOMI Mi 1S vai Ninebot SEGWAY E25E, vai Ninebot KICKSCOOTER E45E.
senleja 2 1 Ar apaļiem riteņiem,,,,
Erosa 2 Štrunts par to, kā izskatās, bet centrā lietot nav reāli pārvietošanās ātruma atšķirības dēļ gan attiecībā pret gājējiem, gan autovadītājiem. Ja mani šitāds notaranētu, es nepriecātos, vienalga, cik tas sver Mēs esam dažādi, un tā tam būs būt. Lielākie vērtētāji parasti ir emocionāli labilas personības ar viduvējām (ie)spējām.
Chris1986 Cepums Vaukskim par sakarīgo komentāru :)
joens Sarosināja šī tēma kārtējo reizi "gribēt uz Parīzi" un papētīju sīkāk. Izskatās, ka labs skrejritenis tiešām būs pat dārgāks par lētu auto un arī tā skrejbrīnuma svars nemaz tik mazs vairs nav (tuvojas un pārsniedz 20 kg). Paralēli palūkoju saliekamos ričukus (man nav iespēju turēt pilnvērtīgu velo ne birojā, ne mājās, bet gādāt barību zagļiem nav intereses), izskatījās, ka parādījusies lietojamu aparātu kategorija pieņemamās cenās (pirms gada/diviem lētāk par kādām 600 naudiņām manīju tikai Desna). Arī svars vidēji vien ap 13 kg un salikts somā ir pat ļoti kompakts.
AivarsN 2 Ja cilvēks brauc ar auto, tātad viņam ir arī vadītāja tiesības. Tas nozīmē, ka nav obligāti iegādāties skrejriteni ar ātruma ierobežojumu 25km stundā. Tik pat labi var ņemt tādu, kura ātrums ļauj iekļauties pilsētas satiksmē. Arī ar satiksmes noteikumu zināšanu taču problēmu nebūs. Tāpēc, neapdraudot ne sevi, ne citus satiksmes dalībniekus, vismaz pilsētā, līdz galamērķim nokļūs ātrāk, kā ar auto. Piedevām, neaizņems vēl vienu vietu sastrēgumos. Jā, par skrejriteņa cenu var iegādāties kaut kādu auto, pārtverot to pusceļā uz šrotu. Taču cik izmaksās šāda auto uzturēšana un nodokļi? Ātri vien tās izmaksas sasniegs skrejriteņa cenu, kuram pat nekādas nopietnas apkopes nav vajadzīgas, bet elektrība izmaksā 10× lētāk par degvielu. Ļoti labi var iztēloties viena otra automīļa sašutumu, kad viņš sēdēdams savā dārgajā luksusauto, kārtējā sastrēgumā, ir spiests noskatīties, kā tāds sīkaļa skrejritenis, tikmēr aizbrauc tālēs zilajās.
Vaukskis Es to rakstīju itkā attiecinot uz sevi, jo biju ievērojis Chris1986 rakstīto par mašīnu, tāpēc atbildot konkrēti uz tematā uzdoto jautājumu par personīgo stāvdrāža izvēli. Tā kā man nav šofera tiesību, tad ir aktuāli, bet satiksmes noteikumus tomēr vajadzēs izlasīt un atcerēties. :)
kuks10 1 mjā, kāda huja pēc tas vajadzīgs, lai pazīmētos ,vai arī gribi būt moderns ? Man darbā kolēģim bija kaut kāds verķis par 400 eu.,stiepa augšā uz savu kabinetu lādēt, tad atkal lejā ,kad brauca uz mājām..pašlaik redzu,ka šis nopircis jaunu velīti ,un ar to braukā uz darbu un mājām...laikam tas elektro hujaks nosprāga, slinkums apvaicāties ,jo esmu tipiskais letiņš, kuram pohui, kas ir aiz žoga kaimiņiem..)))
vaitiesam 1 1 12:02 tu esi tipisks letiņš jo viss ka tev nav, škiet domāts priekš pazīmešanas.
kuks10 to vaitiesam,tu laikam bidla esi,jo domā ,ka tevi kāds visu laiku apskauž, man ir gan autiņš, gan arī vellītis, plus nav nekādu kredīti bankās, kas mūsdienās jau ir retums...Tu joprojām staigā tirgus placī nopirktajās Adidās, un liekās sev kruts..)))
AivarsN
Ja kādam jau ir labs velosipēds, tad to var elektrificēt pats, vai uzticēt speciālistiem.
https://sites.google.com/site/velokafejnica/Jsu-velosipda-elektrificana
vaitiesam
11:10...kāda h.ja pēc tev tas vajadzīgs, lai pazīmētos...
Tie taču tavi vārdi dunduk?!
drufulis 1 Ebay nopērc priekšējo riteni ar iebūvētu motoru un bateriju no čainas. Priekš 2km var mazo atkarībā kādu motoru pērc. Pieliec parastam velosipēdam un būs tev elektrovelosipēds. Var likt motorriteni aizmugurē, labāk velk bet bišk lielāks čakars. Attēlā 1500w motors plus 17mah bateriju velk ap 40km uz maksimālo ātrumu 50km/st. Izmaksāja ap€800 plus rāmis jau bija. Labas bremzes neaizmirsti..😅
Rego1 2 Ar kājām, jaunais cilvēks, ar kājām. Mēs pat pēc maizes braucam ar auto. Nē tas nekur neder!
delfins Tādu, kurš 2 virzienā uz kapiem aizved 2024-04-30 21:34
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 38 (kopā 38) |