Traktors t25

Traktors t25 - jautājumi un diskusijas

Eļļas noplūde gar sūkni (4)
Sveiki, uzliku pilnībā restaurētu sūkni uz t-25, visas skrūves novilkas, bet dzen gar sūkņa korpusu motoreļļu (eļļa bez maz vai tek ārā), domāju, var būt tur kādu blīvi vajag, bet uz vecā sūkņa nebija.. Eļļa nāk pa ...
tā ir eļļa vai netīra saļarka.....ja sūknis ir restaurēts, tad metams ārā, labāk liec ejošu bet vecu, lielai daļai restaurēto korpusi ar plaisām, laiž atpakaļ plunžeri, tātad sūkņa karteris ir pilns un spiež ārā pa dalu, atver sānos eļļas līmeņa skrūves, pārliecinies cik eļļa ir sūkņa karterī.
Eļa no sistēmas tur varētu pilēt (sliktākā gadijumā), jo sūknim ir savs karteris eļļošanai un motoram savs, gar zobratiem no motora tik daudz nepaceļ uz augšu, lai būtu kam tecēt
Nepārzinu to traktoru pilnībā, bet blīvei tur noteikti jābūt. Var būt tas ir tikai gumijas gredzens, bet noteikti jābūt.
Es saprotu, ja tas sūknis ir pielikts, tad ir diezgan liela ķēpa tam traktoram, lai viņu atkal noņemtu, bet ir jāņem nost un jāskatās, jāmeklē konsultācija pie zinātājiem, bet eļļai tur nav jātek.
tas ir, dzen starp suukni un motoru? Nu bet ja nav o ring alumiinija korkusinnaa rievaa, tad ir jaabuut normalai bliivei, kurai buutu jaanaak liidzi suuknim, vai jaanopeerk atsevisskki. Un kas tas par suukni - augstspiediena degvielas, vai ellas hidraulikai? A kāda mārrutka pēc tērējies par "restaurētu" sūkni? Tur ir vismazākais priekš krieviem pieejamais NŠ-10 un veikalā jauns nemaksā tādu kosmosu lai vispār lūrētu remontētu virzienā. Oriģināli tur pienākas būt blīvei, ja nebija tad iepriekšējais līkrocis licis uz hermētiķi. Tas līdzēs tikai ja tā eļļa nāk no starpgabala. Bet ja dzen no sūkņa, tur līdzēs tikai nomaiņa. ··· Traktors t25: Eļļas noplūde gar sūkni lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kā noņemt eļļas sūkni T-25? (6)
Nesaprotu kā noņemt eļļas sūkni vecam traktoram (60.gadu T-25) ,izdzina eļļu ārā pa sapunu, laikam pie vainas sūknis?
Ar fleksi var visu ko noņemt... Vai tiešām 60 gados ražoja T-25 ?
Varbūt tomēr T -16 ..... tie ir divi, pavisam dažādi traktori.
Tad jau vēl ražoja DT-20. T-25 nāca vēlāk. Nesapratu,hidraulikas,vai motoreļļu izdzina? Ja aizaugusi kartera ventilācija,tad eļļu var spiest ārā gar ščupu. Vismaz Jumzai tā ir gadījies. Varbūt tam princips savādāks. Sūknis nav vainīgs! Kartere atgāzes gan! tas "pirmskara" motorinnss ir sadilis, kaa jau te mineeja, kartera atgaazes dzen ellu pa visaam sskkirbaam. Ne jau ellas suuknis. Maini cilindrus, virzullus, ssaales. Tikai kas vairs tirgo tiem detallas, hmmm. Kaadus gadus atpakll Saldus bijussaja lauktehnikaa tirgoja. ··· Traktors t25: Kā noņemt eļļas sūkni T-25? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Ka nonemt degvielas sukni traktoram T-25? (7)
Skruves ir noskruvetas, bet sukni nonemt nevar.
Visdrīzāk ir jānoskrūvē arī motorstundu skaitītājs, tad jāatskrūvē divas skrūves kuras reizē ir skaitītāja piedziņas dzelža un momenta ripas turētājas. Tad pašam vajadzētu nokrist un bez jebkādas kuvaldas. Pēc tam to ripu no sūkņa vārpstas ar novilcēju jāņem, tur koniska sēža. Ne visiem T-25 ir kā lielajiem traktoriem 5 M6 skrūves stundu skaitīja vākam, 2 M8 aizdedzes iestādīšanas ripai un un 4 uzgriežņi kuri tura sūkņa korpusu pie motora bloka. šādā kārtībā arī jāskrūvē. Protams visas degvielas rores. pirms tā visa Ja ir jāuzdod šāds jautājums, tad Tev nevajag T-25... Pārbaudi, vai visas skrūves noskrūvētas. Jābūt četrām.
Vēl var noskrūvēt priekšpusē vāku un ar āmuru (uzmanīgi!) padauzīt pa sūkņa vārpstas galu.
Kāpēc sūkni jānoņem ? ··· Traktors t25: Ka nonemt degvielas sukni ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Piemājas saimniecībā pietiks arī ar T-25. Ekonomiskāks,kompaktāks,labākas manevrēšanas spējas,kas ir liels pluss,ja maz vietas kur apgriezties,vai meža darbos,kad jāmanevrē starp kokiem. Arī rindstarpu rušināšanā daudz ērtāks. Ja tikai daži hektāri zemes,tad visu padarīs bez problēmām. Bazhixam, tev uz 10ha T-25 būs ar atliektiem galiem, pie kartupeļu pleķa 0,2ha. Vispār jau civilizētā pasaulē rēķina 1-1,5 zs uz hektāru. Neiesaku tos nojātos japāņus ņemt, vai tu domā ka tur ir muļķi un labu traktoru pa lēto atdod? Sāks lūzt, cīnīsies ar daļām. Krievam, kaut ne oriģinālās, vēl ir pilni veikali. Tiesa nenojātu t-25 ar dabūt ir grūti, jo arī tie poļi kas ir pa pilnam SS.com ir no šrota nākuši pa taisno. Ja ir nauda,vari mēģināt jaunu poļu ursus C-360 vai korejiešu LS 50U vai 60U (vai citu mazo modeli). Ja kas, tad tas LS ir bijušais Michubishi tractors, ja greizacainie neizsauc pumpu uzmešanos. Pēdējiem ir patīkams garantijas laiks, 5 gadi. Ko neviens cits spekulants ne tuvākajā, ne tālākajā apkārtnē nepiedāvā. Katrā ziņā jauns, ja ir iespēja. Lietotie, kā jau minēju visi "perfektā stāvoklī" nāk no šrotiem ar labu pirms pārdošanas apstrādi un nomaskētām vecuma un noguruma pazīmēm.


===>euromenam speciāli, nebūs tev pilna taisnība par tiem T-30. Jā viņi ir modificēti T-25, bet ar vien pāris atšķirībām motorā. Un ja kas tad T-30 kā modelis ir sastopams trīs variantos, no kuriem tikai viens ir ar velkošo priekšu, proti T-30 A80, kuru vismazāk varētu rekomendēt tieši priekšas tilta dēļ. Ātri čakarējas, izdilst, kaprīzs remontos, daļu tam tiltam nav. Otri divi modeļi T-30-69 un retāk satopamais T-30-70 ir ar "pliko" priekšas tiltu un mazāk klapatām remontos. Atšķirība ir ka 70-jam vēl ir stūres pastiprinātājs un neatkarīgā jūgvārpsta. Bet visādi citādi no kvalitātes viedokļa šie modeļi nebūs tie paši izcilākie, jo būvēti jau tagadējos laikos un kaut kur šķūnītī krievijas nomaļā sādžā. Jo Vladimiras rūpnīca jau sen kā ir nolīdzināta ar zemes virsmu.
T40, ja veel ar priekssas piedzinnu ari, vispaar....traktors muuzziigs, elemetaars kaa 2x2 .Ja nav nojaats...krievu laikos veel.Detallas gan muusdienaas bus jaameklee.
T25 vispaar nav traktors.
T30....tas pats 25, tik ar velkošo priekšu T 40 ··· Traktors t25: Kāds traktors labāks ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
T 25 sajūga regulēšana (5)
Kā pareizi noregulēt sajūgu , lai neslīd un normāli izslēdzas
atlaist visu ķepiņu skrūves tik, lai ķepiņas abi gali nekur nepiespiestos. tad noregulēt attālumu starp ķepiņu un izspiedējgultni (pēc instrukcijas 1-3mm). nokontrēt ķepiņu skrūves. manam t-25 sajūga kurvim ir 3ķepiņas (orģināls- nekāds ´´krusts´´ nesanāk). ar skrūvi(´´dakša´´) sajūga pedāļa stieņa galā regulē pedāļa augstumu no grīdas (pedāļa gājienu). kādreiz izmantojām parastu sērkociņu . peec jautaajuma var spriest, ka nesaproti, kaa sajuugs straadaa. ved pie speca. Sajūga " ķepiņas regulē krusteniski...par attāluma mēriestatījumu palīgā ņemot kartona papīru- plāno... iAtstarpe starp gultni un lapku aptuveni vienu milimetru, un ja tas ir izdarīts var paņemt litroviču ··· Traktors t25: T 25 sajūga regulēšana lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Traktora T-25 stikli (2)
Labdien! Man ir kabine traktoram t-25 a3 pareizak kabines ramis. Vai ir iespēja uzstadit stiklus ssaij kabinei un kur, to varētu veikt?
Tas nav kabīnes rāmis bet tikai drošības karkass. No kabīnes atšķiras ar to ka tam nav iespējams ielikt oriģinalos stiklus bez pārbūves un nav ari durvju. Nav stikliem paredzēto stiprināsanas nišu. Ja meklēsi tos tripleksa taisītajus tad lētak būs nopirkt gatavu poļu kabīni un uzlikt, meklēt ss.lv. Bet pašam vien nāksies to darīt. Nu kā var mācēt ielogoties OHO, bet māti googli neapmeklēt!
www.triplex.lv
Vagonu 19, Rīga, LV-1009
67311608
"A Loks", SIA
www.racingexpert.eu
Vestienas 29a, Rīga, LV-1035
29177717
un citas adreses
www.zl.lv/Auto+stikli/
··· Traktors t25: Traktora T-25 stikli lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu