Patērētāju tiesības

Patērētāju tiesības - jautājumi un diskusijas

Pretenzijas pret tievēšanas līdzekli Fito Spray. Kur griezties? (13)
Internetā pilns ar Fito Spray reklāmām - unikāls līdzeklis tievēšanai, ir konkrēti skaitļi, milzīgi, cik notievēsi. Pasūtīju, un kas - uz tāda paša izskata kastītes rakstīts - mutes atsvaidzināšanai. Un ne vārda par ...
Var meegjinaat pieteikties nominaacijai "Gada Aita"... Ir aitas - ir cirpēji! Kā var būt tik tupa.....?! Kā var nesaprast, ka tievēšanas brīnumlīdzekļu nav , izņemot "mazāk rīt" un vairāk pakaļu kustināt!!! vienīgā sakarīgā iestāde, kas varētu šo jautājumu risināt ir tuktuktuk.prātiņš.mājās Cilvēks pajautāja kur griezties ar sūdzību, bet atbldes fascinē mazāk rīt...mīļie, pa faktam, jāatbild pa faktam! Protams, ka aita, ja iekrita uz meliigaam Panamaa regjistreeta krievu kantora reklaamaam, nelasot atsauksmes :D

http://otzovik.com/reviews/sredstvo_dlya_pohudeniya_fito_spray/
··· Patērētāju tiesības: Pretenzijas pret tievēšanas ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Apavu atgriešana (13)
nopirku kurpes ns king veikalā. rakstīts, ka īsta āda, bet pēc divu dienu valkāšanas purngalā āda iet nost (izrādās, no ādas nav ne smakas). vai es drīkstu kurpes nest atpakaļ uz veikalu, kaut arī viņas divas dienas esmu ...
Tai bodei jau sen eju ar līkumu, un vairāk neko nepērku. Kvalitāte apaviem zema un ja kaut ko bija jāmaina, airē nost... Ar pirkuma čeku rokā un uz priekšu. uztaisi skaljaaku traci,skaties veel kaadu bonusu dabuusi,lai veicas!
ps.labi,kvalitatiivi,daargo brendu origjinaalie apavi tikai humpalaas!
2 gadus var nest atpakaļ, ja ir brāķis! Laba reklaama tam "ns king" veikalam.:D
Ja jau taads veikals veel savu eksistenci velk, tad jau to tupelju noiets ir labs un pieprasiijums uz preci ir,...jo ne jau visi to tupelju pirceeji zin, ka ES pastaav arii pirceeja tiesiibas, ko atbalsta likumdoshana.
··· Patērētāju tiesības: Apavu atgriešana lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Preces atgriešana (6)
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
Garantijas remonts skan nepārliecinoši, jo prece ir jauna. Es nestu atpakaļ un pieklājīgi skaidrotos kas un kā! Uzstātu uz naudas atgriešanu. PTAC mājasklapā izlasi kas un kā, es kaut kad ar to saskaros kad runa bija par saimniecisku preci, bet neatceros kā precīzi bija. Maxima man par bojāto paiku uzreiz pajautāja naudu vai preci :D 10 dienu laikā no pirkšanas brīža tiek mainīta jebkura prece, klāt pievienojot čeku, mutiski vienojoties, ja rodas problēmas, tiek rakstīts iesniegums ar visām tā izrietošajām sekām... Čeks tev ir? Ja ir, tad nes. Ja nav, tad nekā. 28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Raksti iesniegumu veikalam, ka gribi atpakaļ naudu un iesniegumam pievieno čeka kopiju. Tikai iesnieguma kopiju sev saglabā un prasi, lai uz tās veikalā parakstàs par preces saņemšanu atpakaļ. Kad vińi nolems Tev atmaksàt naudu, atdosi viņiem čeka oriğinālu.
··· Patērētāju tiesības: Preces atgriešana lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Preces atgriešana. (22)
Kādēļ citās ES valstīs pircējs 14 dienu laikā var preci atgriezt neko pat neskaidrojot/ iepakojumā un saglabātu čeku/ un kāpēc LV tā nevar? Piemēram SIA" JUSV Trade" veikalā Maskavas ielā 37? Ar ko mēs sliktāki? Varbūt ...
Mani šī situācija Latvijā tiešām šokē. Vācijā pat veikalā uz sienas stāv uzraksts-"Gribat uzlaikot mierīgos apstākļos-tikai saglabājiet čeku un to,kas nepatika 14 dienu laikā varat atgriezt atpakaļ" Vācieši atnes veselu kaudzi ar teikumu -das zurück .Viss, pārdevējam nav jājautā-a kāpēc, kāpēc man papīri jāraksta. Tāpēc ka tas ir viņa darbs. Eleste- tā ir Vācija, veikali C&A, H&M un visi pārējie. Es te 5 gadus dzīvoju, pati esmu nesusi atpakaļ un bezmaz vai katru dienu ieejot veikalā to redzu. Ja netici, pajautā jebkurā Vācijas veikalā. Nopirku kurpes, mazliet panēsāju,pēc mēnešiem 5 sāka plaisāt,aiznesu uz veikalu, tur tik vien noprasīja- naudu ņemsiet vai citus apaus vēlaties. Viss, nekādu problēmu. Kāpēc Kāpēc???,...nu riktīgi kā mazs bērns pajautāji.
Jebkuru preci pērkot internetā, uzmanīgi ir jāizlasa konkrētās izvēlētās preces samaksas, piegādes un preces atgriešanas iespējas,...šāds sīks apraksts tiek pircējam piedāvāts izlasīšanai. Metot preci savā interneta pirkuma grozā un par preci samaksājot,...Tu esi piekritusi konkrētā tirgus nosacījumiem, neatkarīgi no tā, kurā pasaules malā vai galā atrodas interneta veikals.
Nu nezinu gan, mana pieredze rāda ka pirkto preci var atgriezt veikalā atpakaļ (ja oriģinālais iepakojums ir normāli atvērts un prece nav gluži pa dubļiem mētāta + čeks), grūtāk ir dabūt naudu atpakaļ, bet samainīt pret citu preci ir ok. Cita lieta ka ir pārdevēji kuri piekopj strausa politiku unnegrib pirkstu pakustināt lietas labā, jo tā ir vienkāršāk. Pieprasi nodaļas vai veikala vadītāju, tad sāk kustēties. Specs69, nevajag jau nu visu norakstīt uz "stulbumu, neizlēmību un neprasmi". Ir dažādi gadījumi.
Konkrēti K-rautai atgriezu ievērojamu daudzumu flīzes, jo veikalā neviens tev visas pakas vaļā netaisa, savukārt, mājās izrādījās, ka dažādi krāsu toņi vienas partijas ietvaros, flīzes izmēros peld virs ierastajiem pāris mm, tās pat bija diagonālē greizas...
Kur te pircēja neprasmes vai stulbums, ja tas ir vnk ražotāja brāķis?
··· Patērētāju tiesības: Preces atgriešana. lasīt visu diskusiju (22 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu