Nestartējas silts dzinējs

´´Nelec´´ silts zāles pļāvēja dzinējs!? (´´Briggs & Stratton 6.0 quantum´´) Gudrīši prātuļo, ka pie vainas esot indukcijas spole. Vai ir citas versijas? Jau iepriekš - PALDIES (lielais)!

Lielaiscilveks (2015-06-08 22:57)      Iztīri gaisa filtru un pieregulē degvielas padeves skrūvi karboratoram. Vismaz tā ir visprastākā lieta motorzāģu un krūmgriežu apkopē. Ja nedotu dzirksteli, tad vispār neiedarbinātu.

gsx (2015-06-08 23:29)    1 Pazīme norāda uz degvielas pārbagātību. Jauns gaisa filtrs varētu būt pietiekami. Ja sistu spole daļēji uz īso, tad motors vienkārši noslāptu pēc noteikta darbošanās laika, kamēr tā uzsiltu.

008 (2015-06-09 01:11)      Ar mopeli ir pieredze? Klausies pēc dziesmas!
Visbiežāk esmu saskāries, ka pie vainas ir degviela.. siltam dzinējam! :)

Parasti aukstu ir grūti piedabūt darboties, bet siltam gan vajadzētu strādāt.....

JurisK (2015-06-09 02:06)      Karburatorniekiem reizeem taa uznaak - pie vainas vasara. Taa man bijis ar Jawa un arii ar Zhiguli. Jawai bija vienkaarshi - nonjem benziina padeves cauruliiti un izpuush karburatoru, peec tam parasti pielec. Zhigulim bija jaaatdziest minuutes 15. Probleema esot deelj karstaa iesuukshanas kolektora - benziins iztvaiko, rada taa kaa palielinaatu spiedienu un cilindraa netiek iekshaa normaals maisiijums. Ja neliidz augstaak mineetie ieteikumi, tad vienkaarshi neapstaadini vai nestraadaa karstaa laikaa. Indukcijas spole taa noteikti nav!

tool (2015-06-09 09:21)      Pie iepriekš aprakstītā vel varu pievienot versiju par aizdedzes sveces vainu. Tā var būt vai nu vienkārši ar jau nodegušiem elektrodiem un lielu atstarpi (auksta lec, jo radiotraucējumu slāpēšanas pretestība porcelāna apvalkā nav uzkarsusi), vai arī aizķepusi ar jau iepriekš aprakstītā pārbagātā degvielas maisījuma + eļļas daļinu nosēdumiem, kuri taisa tiltu uz masu. Ieteikums - nomainīt sveci, ja nevar, tad izkarsēt to ar propāna degli vai iepraust koka mietā un izdedzināt ugunskurā tā, lai viss izdeg ārā. Nopucēt ar drāšu birsti, iestatīt atstarpi ~0,8mm. No sveces kreņķa viedokļa tad vajadzētu būt OK.
P.S. Protams paralēli visam var pārbaudīt dzirksteles kvalitāti vienkārši piespiežot sveces metāla korpusu pie dzinēja (ar uzmauktu augstsprieguma vadu) un palūgt lai kāds ņipri pavelk startera auklu (jāpiespiež aizdedzes kontroles svira arī). Kvalitatīva dzirkstele ir zilgani balta, nevis blāvi sarkana. Pilnas veiksmes gadījumā var nedaudz atrauties ar augstspriegumu. Tas nekas - cilvēki par fizioterapiju maksā naudu :)

jollyroger (2015-06-09 18:08)      Tur nav karstā starta poga? Dažiem močiem tāda bija.

jollyroger (2015-06-09 18:45)      Uzliec pāris mm zemāku limeni karburatorā.

usinjsh (2015-06-12 09:19)      Vai tam verķim no karburatora līdz karterim neiet tāds plastmasas gaisa vads? Paskat vai tur kur nesūc garām gaisu, nav plaisas. Stigas pļaujmašīnai esmu saskāries ar tādu problēmu.

usinjsh (2015-06-12 09:41)      Bet teorētiski tur var būt da jeb kas. Kā tu viņu dabū siltu pie dzīvības? Vai uzpludinot palīdz un ja nē vai tas pielec it kā būtu pārlējies? Tik pat labi var būt problēmas karburatorā ar membrānām.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu